ronjakops.reismee.nl

Aankomst Sydney

Hoi allemaal!

We (de 4 andere backpackers van work&travel en ik) hebben een vermoeiende maar ook leuke reis achter de rug. Het grootste deel van de reis ging vlekkeloos, eerst van schiphol naar Dubai, en toen van Dubai naar Singapore. In Dubai zijn we maar 2 uur gebleven, maar in Singapore waren we een dag en een nacht. Onze tassen kwamen gelukkig goed aan, en na wat zoeken hadden we ook de chauffeur gevonden die ons naar ons hotel heeft gebracht. Om de jetlag tegen te gaan hebben we een goede nacht geslapen. De volgende ochtend hadden we een geplande tour door Singapore in een bus met een gids die er wat over vertelde. Lekker touristisch, maar wel leuk. We zijn door een hele mooie botanische tuin gekomen en hebben gelunchd in “little India”. Toen was het ‘s avonds tijd om weer verder te gaan, onze laatste vlucht naar Sydney. Ze deden even moeilijk over onze visa’s, maar we mochten gelukkig toch door :).

Vanaf Sydney airport werden we naar ons hostel gebracht, een fijn en schoon hostel waar we de eerste 3 nachten kunnen slapen. We hebben onze buurt een beetje verkend en zijn vanwege de jetlag maar weer vroeg gaan slapen.

Vandaag zijn we naar het wereldberoemde Bondu beach gegaan, een super super druk strand met goede surfgolven waar we allemaal enorm zijn verbrand. En morgen gaan we waarschijnlijk een boottocht maken met een pondje. Er is superveel te doen en zien in Sydney, dus ik blijf hiernnoh wel een paar dagen!

Cheers,

Ronja

(Zo zeggen ze dat hier)

Ralf

Laat die surffoto’s maar komen. Enjoy your stay! Cheers

Ronja Kops

Ja die komen er volgende week aan :). Dank je!

Dini

Hallo Ronja hoe gaat het met je.de eerste foto en verhaal heb ik gelezen. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.tot je volgende verhaal.liefs Dini.

Ronja Kops

Hoi Dini, het gaat heel goed! Ik ga nu mn volgende blog maken :)